KAIP PADARYTI GERĄ PIRMĄJĮ ĮSPŪDĮ?

Trumpas, bet informatyvus vadovas, kaip padaryti gerą pirmąjį įspūdį. Nieko ypatingo, tačiau nuo to gali priklausyti pavyzdžiui, tavo ateitis.
POŽIŪRIS
Jei kas netiki, kad pirmasis įspūdis gali turėti įtakos - tai yra didelė klaida. Žmogaus požiūris daugiau apie jį atskleidžia, nei jis norėtų. Vaikinas, kuris yra netaisyklingos laikysenos ir lėtai judantis, bus suvokiamas kaip tikrai mažiau patrauklus nei visuomet pasitempęs, judantis ryžtingu ir pasitikinčiu žingsniu.
Rankos taip pat kalba, todėl turėtumėte kontroliuoti, ką darote. Sunerti pirštai ar sunertos rankos prieš save gali būti suvokiama kaip pasitikėjimo savimi stoka.
VEIDO IŠRAIŠKA
Pokalbio metu su kitu asmeniu mes pirmiausia atkreipiame dėmesį į akis ir burną. Jūs galite pamatyti baimę, neapykantą ar užuojautą kitam jūsų akyse.
Savo ruožtu, šypsena gimdo šypseną - tai patvirtino JAV mokslininkai iš Jamaikos. Todėl užkrėskite žmones šypsena ir teigiama energija, o daugeliu atvejų jūs gausite tą patį iš jų. Tačiau būkite atsargūs, dirbtinė šypsena yra labiau matoma, nei manote.
STILIZACIJA
Sutinkame su tuo, kad žmonėms neturėtų būti leidžiama vertinti išvaizdą siekiant atsisakyti stereotipų. Tačiau negalime būti abejingi, kai nesąmoningai atsižvelgiame į kitų išvaizdą. Vaikinas, kuris pasirenka tinkamus drabužius progoms turi daug didesnę tikimybę, kad situacija jam teigiamai pasiseks. Yra daug pavyzdžių, tačiau kalbant apie darbą ar pasimatymą tai yra būtenta ta situacija.
Vyras, dėvintis gero kirpimo kostiumą, atrodytų, yra daug rimtesnis posto kandidatas nei vyras, apsirengęs džinsais ir marškiniais.
DETALĖS
Ypač moterys atkreipia dėmesį į detales, todėl verta jomis rūpintis. Viena stipriausių detalių – kvapas. Kiekvieno skonis skirtingas, todėl nekalbame apie aromatus, bet visada atkreipiame dėmesį į jų kiekį. Jei naudosite kvepalų per mažai, nieko neįvyks, bet jei jūs susipilsite pusę buteliuko, jūsų pašnekovui gali apkvaisti galva. Problema kyla ypač dėl stiprių ir sunkių kvapų, todėl būkite atsargūs.
Sakoma, kad batai yra mūsų veidrodis, jiems nereikia turėti kontaktinių duomenų, pakanka išlaikyti švarą. Kaip rankos ir nagai, kurie per daug dažnai atrodo purvini. Žmonės, tokių profesijų, kaip pvz., juvelyras, bankininkas, kurjeris turėtų atkreipti ypatingą dėmesį į tai.
Taip pat, pastebime,kad šiuo metu, tipinė vizitinė kortelė tapo telefonas. Keisdamiesi informacija su kitu asmeniu, ištraukdami iš kišenės išmaniuosius telefonus, keisdamiesi numeriais, el. pašto adresais arba tiesiog išsiunčiame kontaktą. Galų gale, tai yra duomenys, kuriuos mes talpinome į vizitines korteles, bet dabar jie yra elektronine forma. Taigi, galime pasakyti, kad telefonas vaidina šiuolaikinės vizitinės kortelės vaidmenį.
ELGESYS
Asmeninės kultūros ir net pagrindinių etikos principų žinios. Ypač naujoje kompanijoje būkite atsargūs dėl žodyno, nors kartais galite atsikratyti kažko, įspėjame, kad savo kalboje nederėtų vartoti keiksmažodžių. Ir nepamirškite senų, patikrintų taisyklių, pvz., durų atidarymo moterims.
UŽBAIGIANT
Kaip skirtingi žmonės supranta mus, įtakoja keletas skirtingų veiksnių. Rūpindamiesi skaisčiai įdegusiu veidu, patraukliu siluetui ir skirdami pakankamai dėmesio išvaizdai, mes galime švelniai pakelti savo pranašumą. Prisimindami tam tikras detales, mes prisimename, kad tai geriausias mūsų ėjimas - pirmą įspūdį padaryti galima tik vieną kartą.